Interim HR officer – Ondersteunend en Allround 20 tot 32 uur (Afgerond in maart 2019)

Opdrachtgever

Vertrouwelijk

Organisatie

Onze opdrachtgever is een internationale organisatie, gespecialiseerd in een specifiek product. Het hoofdkantoor is gevestigd in het midden van het land. Je komt te werken in een logistieke omgeving.

Functie

In deze rol ondersteun je de HR manager in de breedste zin van het woord. Dit doe je vooral op administratief en procesmatig vlak. Recruitment, autoregelingen, payroll werkzaamheden, verzuim en training & development zijn onderdeel van jou dagelijkse werkzaamheden.

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en ondersteunt leidinggevenden bij de uitvoering van HR-gerelateerde taken.In deze functie rapporteer je aan de HR Manager. Je hebt daarnaast dagelijks contact met collega’s en je interne klanten: leidinggevenden en medewerkers van twee verschillende locaties.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Personeelsadministratie;
  • Salarisadministratie;
  • Recruitment.

Functie eisen

Wij zoeken een interim HR officer die voldoende ervaring heeft in bovengenoemde werkzaamheden, De focus ligt hierbij op loonadministratie, personeelsadministratie en recruitment.

Je bent iemand die van aanpakken weet!

Daarnaast beschik je over:

  • Ruime ervaring als HR interim professional;
  • Ervaring bij een profit organisatie;

Aanbod

Het betreft een interimopdracht van 1 tot 3 maanden.

Inlichtingen

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Laura Sulkers (038-2022632)

Sollicitatie

Solliciteren kan via de website van Ja! HRM Specialisten. Graag ontvangen wij hierbij je beschikbaarheid en uurtarief.