Tijdelijke HR Officer – 24/32 uur (ZZP zeker bespreekbaar)

Opdrachtgever

IT

Organisatie

Onze opdrachtgever is een snel groeiende internationale organisatie in een IT gerelateerde branche.

Functie

Door het vertrek van een van de HR Officers van onze opdrachtgever zijn wij per direct op zoek naar een HR Officer die de lopende processen / administratieve workload (in/uit dienstmeldingen, mutaties, leaseauto registratie, verzuim meldingen enz enz) op kan pakken. Daarnaast is er behoefte aan een professional die mee kan denken bij het verder professionaliseren van HR processen. De basis is echter gefocust op de dag dagelijkse zaken.

Functie eisen

– MBO+/HBO niveau
– recente ervaring met HR Administratie, 1e lijns helpdesk op HR gebied
– ervaring in een commerciële setting, bij voorkeur start-up omgeving
– beschikbaarheid op korte termijn

Aanbod

Het betreft een tijdelijke opdracht van 3 tot 4 dagen per week. De duur van de inzet is nog niet concreet maar naar verwachting tussen de 2 tot 4 maanden.

Inlichtingen

Jan van den Brink 033-2022135

Sollicitatie

Reageren alleen via de website van Ja! HRM Specialisten. Geeft in je reactie aan voor hoeveel uur je beschikbaar bent en een tarief / salaris indicatie. Een referentie check is onderdeel van de selectie procedure.