Verkoopadviseur HRM en Salaris Software – ondernemend en gericht op kansen – 36/40 uur (afgerond in april 2018)

Organisatie

Pantheon Automatisering is een zeer klantgerichte organisatie en biedt pasklare ICT-oplossingen.

Dichtbij de klant staan, behulpzaamheid en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel. De mentaliteit en waarden van een traditioneel familiebedrijf zijn dan ook zeker nog aanwezig.
Een belangrijk onderdeel van de organisatie is het software pakket Pantheon HRM en Salaris. Dit personeels- en salarispakket wordt op maat gemaakt voor de klant. Pantheon HRM en salaris is een standaard pakket dat volledig in de cloud geleverd kan worden.
Met 100 medewerkers werken zij vanuit hun vestigingen Heerenveen, Weesp en Deventer. Pantheon Automatisering is een stabiele organisatie met een no-nonsense cultuur waar veel ruimte is voor eigen input en ideeën. Er is veel ruimte om je eigen ambities waar te maken.

Klanten zijn gevestigd door heel Nederland en zijn actief in uiteenlopende branches.

Functie

Vanuit je HR expertise benader je prospects op een proactieve manier en onderzoek je hun wensen en behoeften op het gebied van HRM en salaris software. Jouw focus ligt hierbij op new business en je helpt prospects dan ook optimaal in hun aankoopreis. Je weet een passende vertaalslag te maken van de vraag naar de oplossingen die de HRM en salaris software biedt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan salarismutaties, vakantie uren, employee self service en talent management.

Je komt in een bestaand team van drie personen te werken. Samen met dit team bepaal je de focus van prospects en daar verzorg je het hele verkoopproces van A tot Z.

Op jouw eigen creatieve wijze voer je acquisitie. Je bent gericht op een lange termijn relatie die gebaseerd is op een (mogelijke) samenwerking. Voor deze prospects ben je een sparringpartner op het gebied van HRM en salaris automatisering en je kunt hierbij maatwerkoplossingen bieden. Met jouw kennis en expertise kun je dan ook snel inschatten welk aanbod de perfecte oplossing biedt voor de klant en kunt hierbij maatwerk bieden. Wanneer er een samenwerking ontstaat, gaat jouw collega consultant het systeem inrichten voor de klant, dit uiteraard geheel naar wensen van de klant. Op deze manier wordt de klant volledig ontzorgd.

In deze functie kun jij het individuele verschil maken en is er volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Het grootste gedeelte van de week ben je bij klanten of werk je vanuit het kantoor in Weesp. Elke woensdag ga je samen met collega’s in overleg, hierbij heb je volledig de mogelijkheid om samen te sparren.

Functie eisen

Voor deze functie zijn we op zoek naar een klantgerichte verkoopadviseur met kennis van HR en salarisadministratie. Je hebt een no-nonsens mentaliteit en je kunt de klant op een prettige manier benaderen. Met een proactieve houding maak jij je het werk, product en organisatie snel eigen. Je bent nieuwsgierig naar wat anderen doen en ziet kansen in de markt waar je op een proactieve manier mee om gaat. Om de “taal te spreken” is het van belang dat je kennis en ervaring hebt in het HR domein of de personeels- en salarisadministratie. Een intercedent van een uitzendorganisatie die toe is aan een nieuwe stap willen we ook zeker uitnodigen om te solliciteren.

Daarnaast herken jij jezelf in onderstaande kwaliteiten en ervaringen:
– HBO werk- en denkniveau;
– Minimaal 3-5 jaar in het HR domein en/of de personeels- en salarisadministratie;
– Een commerciële instelling;
– Ondernemend en gericht op kansen;
– Een goed gevoel voor dienstverlening;
– Initiatiefrijk

Heb jij ambitie om deze functie te gaan invullen maar zie jij een aantal belemmeringen? Neem dan ook contact met ons op. Neem dan ook contact met ons op, wij denken dan graag met je mee over de mogelijkheden.

Aanbod

Pantheon Automatisering biedt je een zeer stabiele werkomgeving waarin volop ruimte is voor eigen initiatief en ontwikkeling. Het betreft een fulltime functie. Je start met een aanstelling van een jaar met de intentie om uiteindelijk een vaste aanstelling aan te gaan.

Pantheon Automatisering kent goede arbeidsvoorwaarden, namelijk:
– Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw werkervaring
– Bonusregeling
– Leaseauto of kilometervergoeding
– 28 vakantiedagen
– Doorgroeimogelijkheden
– Een eigen werkplek, telefoon en benodigde hardware
– Opleidingsmogelijkheden

Inlichtingen

Meer weten? Bel dan met Elise Harbers via 06-31692861 (op maandag t/m donderdag bereikbaar)
Bij onbereikbaarheid kun je ook contact opnemen met Jan van den Brink via 033-2022135.

Sollicitatie

Procedure is afgerond. Op deze vacature is iemand aangenomen.